fredag 19 mars 2010

59

Idag är det fredag. Jag har hört av mig till dig flera gånger den här veckan. Du åkte på din resa som jag inte var med på. Du skickade ett mms. Jag hade bett om att få vara med fast härifrån. Jag har frågat om du vill ta en öl. Du har sagt att du sovit dåligt och behöver vila. Jag skickade tidigare idag ett mail och frågade om vi skulle hitta på nåt senare ikväll. Du sa att du eventuellt hade planer men att du skulle återkomma. Så med andra ord är allt som vanligt. Jag har berättat om den här bloggen för min bästa vän. Hon här läst allt och säger att hur gärna man än vill så är det ibland bara för svårt. Jag vet att hon har rätt. Men tanken på att aldrig mer få ligga med din varma kropp bakom mig är för jobbig. Hur ska jag göra för att du ska försvinna? För att jag ska se allt för vad det egentligen är. Att jag vill vara med dig men att du vill inte vara med mig. Du tycker säkert om mig, men inte tillräckligt för att det ska vara värt att kämpa för. Men det är ju så det är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar