torsdag 18 mars 2010

55

Jag var ute och åt med mina vänner. Du var också ute. Fast på ditt håll. Jag skickade ett sms och frågade vad du gjorde. Om du hade roligt. Han som hade lagt handen på min höft kom med sin vän. Vi gick alla vidare. Det var roligt. Vi var ett roligt sällskap. Jag lyckades låta bli att tänka på dig resten av kvällen. Jag lät mig dras med av honom. Det var lätt och det var enkelt. När jag skulle gå och lägga mig skickade jag ett sms till dig. Jag lät nog mer arg än jag ville. Jag frågade varför du inte bara kunde svara. Du fick mig att känna mig som en idiot återigen. På morgonen när jag hade ont i magen av kvällen innan såg jag att du svarat. Du hade skickat två meddelanden. Jag skulle skicka ett sms till en vän men skickade till dig. Den vanligaste men jobbigaste tabben. Du ringde upp direkt. Jag kunde inte svara. Du ringde igen senare på dagen. Sa att jag varit arg på dig igen. Jag sa att det var lugnt, att jag fick skylla mig själv som hörde av mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar