tisdag 30 mars 2010

75

Jag pratade om att vara tillsammans och om relationer med mitt ex. Han sa att han längtar efter att träffa någon att dela sin vardag med. Att han verkligen försöker att inte träffa någon nu för att sedan när han gör det kan han äntligen känna att det är ok. Att han haft sin egentid och nu bara kan gå tillbaka till det han vill mest. Jag träffar pojkar hela tiden. Jag leker med blickar och skrattar och ser läppar som jag vill trycka min mun emot mer än ofta. Jag älskar alla fjärilar i min kropp och jag vill aldrig att de ska sluta fladdra. Men jag vill inte ha någon nära. Jag vill inte låta någon komma in i mitt hjärta. Du fick komma in och du bara trasade sönder allt. Nu längtar jag efter dig fast den jag längtar efter inte ens finns. Du var den enda jag ville ha nära. Och du varken kan eller vill. Och jag är ensam.

1 kommentar:

  1. jag gillar verkligen hur du skriver och det är som att du skriver utifrån mig

    (www.malinjohaansson.blogg.se)

    SvaraRadera