tisdag 30 mars 2010

76

Jag var i baren där jag träffade dig och din vän. Första gången vi var ute tillsammans. I den baren var jag med honom. Vi låg bredvid varandra i soffan. Jag såg hela tiden platsen där vi stått, där du sökt min blick och jag varit nervös för jag ville att din vän skulle tycka om mig. Blundade jag kunde jag se dig stå vid trappan och titta på mig. Men när jag öppnade ögonen låg han bredvid mig och smekte mig över kinden och sa att jag var vacker. Han böjde sig fram och kysste mig. Det var första gången jag kysst någon sen jag sovit hos dig. Jag blundade och önskade att det var du. Samtidigt var det berusande att öppna ögonen och ha hans ansikte så nära mitt. Han smakade så gott och allt var så lätt. Jag vet inte om jag kommer att vilja gå tillbaka till den där baren. Det var ditt ställe, nu är det ert ställe och jag vet inte var mitt ställe är längre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar