tisdag 27 april 2010

95

Nu har jag berättat för dig hur det egentligen är. Du har fått alla mina ord och jag har ingen aning om vad som kommer att hända nu. Så är det ju oftast när jag vill göra något. Jag bestämmer mig och så kastar jag mig utför kanten innan jag hinner ångra mig och vad som händer sen vet jag aldrig. Det enda jag vet är att jag hoppas att allt det här inte får dig att må dåligt. Det är det sista i världen jag vill, att göra dig illa. Jag vill bara få dig att må bra och jag önskar att jag kunde ta små bitar från inuti med en massa glada känslor och ge till dig så att om du hade dem i fickan skulle du aldrig mer behöva vara ledsen.

3 kommentarer:

  1. det är underligt för jag känner som dig och jag trodde inte att det fanns någon som var lite som mig.
    (www.malinjohaansson.blogg.se)

    SvaraRadera
  2. och snälla du, berätta för mig hur man vågar ge någon alla ord - hela sanningen, eller iallafall delar av den ..
    (www.malinjohaansson.blogg.se)

    SvaraRadera
  3. Hur har det gått, har du kommit över honom och om du gjort det hur gjorde du, mitt hjärta håller på att förblöda....

    http://mlomt.blogg.se/

    SvaraRadera